יש לכם גרניט פורצלן ואתם מעוניינים בפוליש? פוליש לגרניט פורצלן מתבצע על ידי מכונת פוליש לרצפה המותאמת לכך במיוחד וזאת בעזרת מברשת להוצאת הלכלוך מן החריצים ועם מנגנון סיבון האריחים וזאת תוך כדי שימוש בחומרי ניקוי מתאימים. במקרה של פוליש לגרניט פורצלן אין לעשות ווקס לאחר הפוליש שכן תהליך זה רק יגרום יותר נזק. רצפות ייחודיות אלה יוצאות מתוך תנור חום ואין להם שום אפשרות לספוג חומר הברקה או כל חומר שומני כלשהו.

 

 

לכן, במקרים שאינם חמורים של רצפת גרניט פורצלן לא מומלץ לעשות פוליש ועדיף לשטוף את האריחים על ידי מכונה המותאמת לכך וכאמור מסבנת את האריחים בדטרגנט מתאים. חשוב ביותר לא לבצע שום פעולה אלא אם אתם בטוחים במאת האחוזים שלא ייווצר בעקבותיה נזק לרצפות.

 

 

במקרים חמורים יותר של לכלוך (בעיקר כתוצאה משיפוץ), יש לבצע עבודת פוליש מותאמת לרצפת גרניט פורצלן. במקרים אלו עליכם לעבוד עם חברה מוסמכת לכך בשביל להיות בטוחים שאתם עובדים עם אנשי מקצוע היודעים את מלאכתם.

 

 

היתרונות של פוליש לגרניט פורצלן

במקרים מסוימים אין ברירה אלא לבצע פוליש למרות שישנן חברות פוליש שלא ממליצות לעשות זאת כלל בנוגע לרצפת גרניט פורצלן. היתרון הגדול של הפוליש הוא  בניקיון היסודי של הרצפות והקניית מראה חדש ורענן לבית כולו. במקרים כאלו יש לבצע את העבודה בדייקנות מתוך זהירות רבה תוך ידע ומומחיות בנושא. אם כבר החלטתם לעשות פוליש לגרניט פורצלן חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום לפני.

 

 

יש אלטרנטיבות לפוליש לגרניט פורצלן

במקרים שאינם דחופים ניתן לנקות ביעילות את כל הסימנים והלכלוך באמצעות מכונה מיוחדת לקרצוף המכילה פד עדין ומקרצפת עם חומר המכונה  H.G. תהליך זה הוא יותר זול ויותר מתאים במקרים קלים של לכלוך לרצפות העשויות מגרניט פורצלן. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן להשתמש בחומרים מתאימים בשביל לא להרוס את איכות הרצפה וליצור נזק בלתי הפיך.

 

 

בנוגע לכל ניקיון ולכל שיטה כל מקרה נידון לגופו. לכן הדבר הטוב ביותר הוא להתייעץ עם מומחים בתחום בהתחשב בתנאים הייחודים של כל מקרה. הכול תלוי בטיב החומר ובטיב הניקיון הנדרש. לעתים שתי רצפות זהות לחלוטין יכולות לקבל טיפול שונה לגמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *