לא כל בעלת בית אוהבת יהלומים אבל כל בעלת בית תגיד לך שהיא רוצה שהרצפה שלה תעבור פוליש קריסטל, כן זהו החומר הקריסטלי שעושה כל רצפה עייפה לחדשה, רעננה, צעירה ומלאת חיים.

פוליש קריסטל הוא מטבע לשון הבא לתאר במונח הלקוח מתחום החומרים היוקרתיים מהי רצפה נוצצת לאמור: ממש כמו קריסטל ולא פחות.

האמת היא שזה עומד במבחן המציאות. רצפה שעברה פוליש נוצצת ומבריקה באמת כמו קריסטל ואם ממש תתאמצו תוכלו להשתמש בה בתור מראה…

פוליש קריסטל בלובי בניין

גם רצפה זקוקה לפעמים לאהבה!

המקום שהכי נשחק בבית הוא מן הסתם הרצפה, זו שהולכים עליה, מזיזים עליה, עוברים עליה, מעבירים עליה ולפעמים גם מפוררים עליה. רצפה- כל רצפה עשויה מאריחים ובין האריחים ישנו חומר אטימה, בעיקר כדי למנוע חלחול של מים בעת שטיפה לעמקי הרצפה. מכיוון שכך, במשך שנים חומר האטימה שבין המרצפות מתפרק ומתמוסס ובמשך הזמן במקום חומר אטימה בין מרצפות יש לכם לכלוך בין מרצפות ולא לזה התכוון המשורר כשדיבר על אטימה!

בנוסף לזה מעת לעת מחליק לנו איזה בקבוק עם נוזל מהיד, חומרים שלא ממש מתכתבים עם רצפה נקייה שמשאירים עליה סימנים, ולאט לאט מבלי שנרגיש ולמרות שנשטוף את הבית מדי יום, הרצפה כבר תיראה מוזנחת, עייפה ובלתי נקייה בעליל.

 

צמר פלדת מגנזיום

פוליש קריסטל מתבצע בכמה שלבים. ראשית יש לעשות ניקוי יסודי בעזרת מיכשור מקצועי וחומרי ניקוי שמותאמים לסוג הרצוף. רק אחרי שהמרצפות נקיות מתחיל התהליך של פוליש קריסטל. הפוליש הזה נעשה על ידי מכונה המצוידת  בצמר פלדת מגנזיום, ותוך כדי חימום, מוחדר לתוך הרצוף חומר קריסטלי. הפעולה הזו מתבצעת במספר שכבות עד שבסוף טיפול של פוליש קריסטל כל שטח הרצפה מכוסה בחומר. התוצאה הויזואלית שמתקבלת היא מראה רטוב. המרצפות מגיעות למצב מבריק ונראות כאילו נשטפו זה עתה…

פוליש קריסטל מעניק למרצפות מלבד ברק ורעננות גם אורך חיים ועמידות בפני חדירת לכלוך ושריטות ומתאים לעשות אותו על רצפת אבן לסוגיה ועוד חומרים שניתן לעשות עליהם את התהליך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *