ברוך הבא לפוליש גפן!
חברת הפוליש והניקיון הוותיקה ביותר בארץ.
לזמן מוגבל- 50% הנחה על כל סוגי הפוליש והניקיון.
ההטבה נעלמת בעוד:
שניות
דקות
שעות
ימים

חברת ניקיון לבתים

חברת ניקיון בתים פרטיים ולמוסדות ציבוריים:

רבים מאתנו עשויים להיזקק לשירותיה של חברת ניקיון לבתים בשלבים שונים: לאחר שיפוץ בית, כחלק מסדר וניקיון כלליים. טבעי והגיוני לשכור את שירותיה של חברת ניקיון המסוגלת לבצע גם שירותי פוליש לרצפה. חיפוש כזה עשוי להוביל אתכם באופן טבעי ומתבקש אל חברת הניקיון פוליש גפן שתצחצח, תבריק ותבהיק את ביתכם בכלל ואת מרצפותיו בפרט. עשרות שנים של ניסיון מהוות אות וסימן לחשיבות שירותיה ולנחיצותם.

 

חברת ניקיון אחרי שיפוץ ולפני אכלוס

חברה מקצועית מציעה לכם מגוון שירותים ובהם: ניקיון משרדים, ניקיון אחרי שיפוץ בתים ולפני אכלוס דירות חדשות, פוליש ואקס אקרילי, חידוש וליטוש מרצפות ועוד. לא כל חברות הניקיון מסוגלות ולספק לכם שירותי ניקיון מיטביים ואולטימטיביים בכל חלקי הארץ. עבודת פוליש מקצועית, מוקפדת ומלוטשת, מאפשרת לכם להציע את הבית למכירה או להשכרה במחיר מכובד, שהרי הניקיון אחרי שיפוץ והליטוש שלו הם חלק מובנה ובלתי נפרד מאיכותו.

 

חברת ניקיון מקצועית

חברת פוליש גפן, מקצועית ואמינה, פועלת בכפוף לתקני איכות ובטיחות בלתי מתפשרים, משתמשת בחומרי ניקיון ייעודיים וייחודיים, עושה שימוש בכלים ובאמצעים מתקדמים וכל אלה מהווים ערובה לניקיון יסודי ולגימור מוקפד ומלוטש, מרהיב עין. טבעי ומתבקש להזמין שירות של חברה המבצעת עבודות פוליש לחידוש מראה רצפה שדהתה, או לשדרוג המראה שלה כדי להעשיר ולהעצים את המראה הדקורטיבי של הדירה כולה. ניתן כמובן לפנות אל נציגי השירות של החברה לקבלת מידע, ייעוץ וטיפים, אשר יסייעו לכם לשמור על ניקיון הבית או המשרד בין התקופות שבהן יגיעו אליו המנקים והמבריקים המקצועיים.

 

הערך המוסף של חברת ניקיון לבתים

לפני הניקיון, לפני הפוליש, ודאי לפני הפיניש, חברת ניקיון מקצועית מציעה לכם, בין השאר שירותי הדברה. שירות חיוני ונדרש זה אינו מחייב אתכם לבצע גם פוליש לרצפה בבית. הוא מוצע ומסופק כשירות נפרד, בלתי תלוי ובלתי מותנה בשירותיה האחרים של החברה. רק חברה מקצועית מסוגלת לתת מענה לדרישות ולציפיות הגבוהות ביותר של "חולי הניקיון" באשר הם, אשר רגישים לכל שמץ של אבק. היתרון היחסי של חברה המתמחה בשירותי פוליש הוא ביכולת להעניק לביתכם את הגימור המבריק לניקיון היסודי ולהשרות על הבית אווירה של סדר וניקיון מופתיים.

 

ניקיון אחרי שיפוץ ובית מבריק

אחד השירותים הייחודיים לחברה והמאפיינים אותה הוא פוליש קריסטל. הוא נחשב לפוליש המשווה לרצפה ומעניק לה ברק מרהיב עין היפה ביותר בין כל סוגי הפוליש הקיימים. אנשי המקצוע המאומנים והמיומנים של החברה יבצעו אותו בדיוק מרבי. הוא מותיר את הרצפה שקופה ומבריקה, כאילו זה עתה נשטפה- ומהווה ערובה לשמירת מראה צח ונקי לאורך זמן. אתם מוזמנים לפנות אל החברה בכל עת בימים א' – ו' 24 שעות ביממה, ובאמצעות הטופס המקוון המופיע באתר, שבו תוכלו למלא את פרטיכם האישיים ולקבל מענה בתוך זמן קצר. אתם מוזמנים לראות במו עיניכם- כאן באתר את המקומות שבהן ביצעו אנשיה המקצועיים של החברה עבודות ניקיון ופוליש.

 

50% הנחה + הדברה אורגנית בחינם!

ההטבה לזמן מוגבל – השאר פרטים או חייג עכשיו.

0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה

המותגים הגדולים בחרו בנו

"אוקיי, מרוב שאני המומה מהתוצאה אני לא יודעת מאיפה להתחיל :), 60 מטר של רצפה מלאה בשכבת דבק מגע קשה ובלתי ניתן להורדה הרסו לי את הידיים במשך שבוע שלם! וכלום... פשוט כמו קסם תוך שעתיים בלבד חברת פוליש גפן הסירו כל נקודת דבק ברצפה והתוצאה מדהימה! פשוט כיף להיכנס לבית, תודה רבה רבה."
עפרה
באר שבע
"על הרצפה אין מה להרחיב, באמת עבודה מעולה. מפאת גילי המופלג איני יכול להרים חפצים ורהיטים בעלי משקל רב והיו בביתי לא מעט כאלה. מומי עובד בחברת פוליש גפן שצעיר ממני בסה"כ ב-10 שנים הרים והעביר חפצים והראה נכונות ורצון לעזור. אני פשוט נדהמתי ועל כך אני מוקיר תודה ענקית למומי לחברה שמעסיקה אנשים נהדרים."
נחום
אשדוד
"כשמדובר בניקיון של הבית- אני יכולה ממש להשתגע! אני ממש רדיקלית בכל הקשור לניקיון בביתי. כל כך שיגעתי את העובדים ברמה שאני לחלוטין לא בטוחה שאנשים אחרים היו עומדים בה. התמקדתי בפרטים הכי זעירים ועד שלא סיימתי הם לא הורידו את כלי הניקיון מידיהם. חווית שירות מצוינת וכבר המלצתי לכמה וכמה מכרים עליכם =]"
שרה
בת ים

לעוד ביקורות באתר

שאלות נפוצות

עוד בשלב שיחת הייעוץ החינמית שתקבל מאיתנו נדאג להסביר לך מה סוג הפוליש המתאים ביותר עבור הרצפה בביתך.

אתה לא משלם אפילו שקל בודד לפני שהגענו לביתך! וגם אז… רק לאחר שנסיים את העבודה ותגיד לנו שאתה מרוצה, רק אז התשלום ייתבצע.

לא ניתן לקבוע מחיר כללי עבור השירותים שלנו, המחיר תלוי בהמון פרמטרים כמו סוג השירות, כמה מטר רבוע יש בבית וכו', לכן כדאי מאוד לחייג לשיחת ייעוץ והצעת מחיר בחינם.

ממש לא, יש לך סידורים חשובים? אנחנו נסתדר גם לבד 🙂 בשביל שתוכל להשלים את הסידורים שלך בשקט ובנחת.

כמובן שעדיף לעבוד בבית לא מרוהט מבחינת הנוחות ומהירות העבודה, אך אל דאגה! צוות העובדים שלנו יזיז ויעביר את הריהוט בעדינות ממקום למקום על מנת להשלים את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אל תדאג, עד שכל הדברים הכי קטנים בביתך לא יהיו נקיים- לא נצא מהבית עד שהם לא יבוצעו!

לאחר סיום העבודה הצוות המקצועי שלנו ייתן לכם הסבר מפורט ומדויק איך להמשיך לטפל ברצפתכם ובאילו חומרי ניקוי עליכם להשתמש לאחר סיום הפוליש.

דילוג לתוכן