על נשים חולות ניקיון היו אומרים פעם שאפשר אצלן בבית לאכול מהרצפה. לא סתם רצפה נקייה היא מילה נרדפת לבית נקי. כל סוג של לכלוך, אבק, נוזלים, שומנים ושאריות מזון מוצא את עצמו בסופו של דבר על רצפת הבית. לכן בכל בית משקיעים בניקיונה הרבה זמן, מאמץ וחומרי ניקוי.

יש בתים בהם שוטפים את הרצפה כל יום, באחרים פעמיים בשבוע. יש כאלה שמנקים בהם לקראת סוף השבוע, ויש כאלה שזוכים לניקיון רק לפני החגים. אבל גם בבתים הנקיים ביותר שטיפת המרצפות לא תמיד מספיקה.

יש היום סוגי ריצוף רבים, מרצפות אבן רגילות, אריחי שיש וגרניט פורצלן, וכולם זקוקים בשלב מסוים לשרותי חברת פוליש. הריצוף מאבד עם השנים את הברק שהיה לו בהתחלה. חומרים שונים שנשפכים עליו משאירים כתמים שלא ניתנים להסרה ללא שירותי פוליש לרצפה לבתים וגם חומרי הניקוי עצמם גורמים לפעמים לכתמים.

מכונה של חברת פוליש בדרום

חברת פוליש בדרום והרצפה מבריקה

 

חברות פוליש בדרום נותנות פתרונות שונים לכל סוגי הריצוף הקיימים. החל בניקיון יסודי וקרצוף, הברקה קריסטלית שמחייה את האבן ומונעת החלקה. פוליש ווקס שמצפה את הריצוף בשכבה מחומר על בסיס שעווה, וקרצוף ואטימה עם סילר, חומר המונע חדירת נוזלים למרצפות.

מלבד שרותי פוליש שגרתיים, חברות פוליש בדרום מתמחות גם בשירותי פוליש לרצפה לבתים חדשים לפני כניסת הקונים, בהם תמיד יש מתבצעות עבודות גם אחרי הנחת הריצוף ופוגעות בניקיונו. חברות פוליש בדרום גם יודעות לחדש ריצוף של בתים לאחר שיפוץ, בהם בוודאי המרצפות סובלות מהצטברות של חומרים כמו מלט לסוגיו, צבעים וכדומה.

מומלץ לכל מי שרוצה למכור את דירתו בדרום הארץ להזמין חברת פוליש בדרום. הרושם שיקבלו הקונים הפוטנציאליים על הדירה יהיה הרבה יותר גדול אם המרצפות יעברו טיפול של חברת פוליש בדרום לפני פרסום מודעת המכירה, ובהתאם גם אפשרויות המיקוח של המוכרים יהיו יותר נוחות.

חברת פוליש בדרום מצוידת במכונות קרצוף מיוחדות ומשתמשת בחומרי ניקוי והברקה המותאמים לסוגי ריצוף שונים. חברות פוליש בדרום חוסכות ללקוחותיהן בהרבה מקרים הוצאה כספית הרבה יותר גדולה וגם את הטרחה שכרוכה בהחלפת ריצוף בבית מאוכלס. עבודת קרצוף והברקה מקצועית משווה לאריחים ברוב המקרים את הברק שהיה להם בתחילת דרכם, ופוטרת את בעלי הבית מהצורך להחליף ריצוף שדהה והתיישן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *