בחגים בדרך כלל זוכה כל בית למנת קרצוף יסודית, בעיקר בחגים בהם אנו מארחים, אז גם התריסים זוכים להברקה, החלונות, ועוד כל מיני פינות שלא תמיד מקפידים עליהם כשמנקים באופן רצוף את הבית.

מעוזרת אפשר לבקש כל מיני בקשות. עוזרת תמיד תטאטא את הבית ותשטוף, תעשה את הכלים, ואם זו עוזרת שצריכה לעשות גם את הכביסה והכלים, אז היא גם תעשה את הכביסה והכלים, אבל עוזרת למשל לא יכולה לעשות פוליש וניקיון ואם אתם גרים בצפון תמצאו לכם חברת פוליש טובה  שעושה פוליש לרצפה בצפון שתוציא לכם את הרצפה כמו חדשה, בעיקר לקראת החגים כשהכול מריח טוב, נוצץ ומבריק.

ומה עם פוליש קריסטל בצפון?

 

פוליש נקרא גם פוליש קריסטל  משום שהמראה של הרצפה נוצץ כמו מראת קריסטל. אם תסתכלו טוב טוב תוכלו לראות גם את עצמכם. התפקיד של הפוליש זה להבריק את הרצפה גם מחלקיקי הלכלוך המיקרוסקופיים, ומה שמתקבל זו רצפה מבריקה ונוצצת כאילו ריצפתם את הבית מחדש

מה שהפוליש בעצם עושה, הוא כביכול מחדש את הרצפה. נכון שבדרך כלל מטאטאים ושוטפים אותה גם עם חומרי ניקוי, אבל כמו שכל דבר צריך לפעמים ניקוי מאוד עמוק ויסודי שיקנה לו מראה חדש, כך גם הרצפה.

הרצפה שהיא עשויה מאבן בדרך כלל, או משיש או מגרניט פורצלן, מאבדת לאורך זמן מהברק ומהצבע שלה, וכדי להחזיר אותה למצב מחודש נוצץ ומבריק צריך לעשות עליה פוליש קריסטל ולא יעזור שום ניקיון יסודי רק פוליש וניקיון עמוקים מאוד שיחזירו לה את הברק והיופי.

פוליש לרצפה בצפון

פוליש לרצפה בצפון רק עם חברת פוליש מומלצת!

 

יש הרבה מאוד חברות שטוענות שהן מומחיות לפוליש לרצפה, אבל האמת היא שלפני שאתם מזמינים חברה, כדאי לכם לבחור חברת פוליש שיש עליה המלצות, שהיא מומלצת ע"י חברים שלכם או אחרים ושאתם יודעים שהיא עושה עבודה טובה.

הרבה פעמים עבודת ניקיון בפוליש לא נעשית באופן יסודי, ורק מומחיות וידע ושימוש בחומרים טובים ואיכותיים תבטיח לכם ניקיון ופוליש ברמה גבוהה יש חברת פוליש בצפון שעושה נפלאות לרצפה שלכם תשאלו עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *