סיימתם את השיפוץ של הבית אך עדיין לא סיימתם לנקות? לאחר שיפוץ מצטבר לכלוך רב הכולל אבק, פסולת בניין, צבע וכדומה ואלה מהווים מפגע שיש לפנות. למקצוענים המומחים בניקיון בתים יש את היכולת להסיר לכלוך עקשן במיוחד וזאת באמצעות ציוד מתאים. לכן, כאשר בונים או משפצים יש לקחת בחשבון את עבודות הניקיון כחלק מהפרויקט ולמצוא מראש חברה מתאימה המסוגלת לכך.

 

ההבדל בין ניקיון בתים לאחר שיפוץ לניקיון רגיל

 

ניקיון רגיל של דירה וניקיון לאחר שיפוצים הם שני דברים שונים זה מזה לחלוטין. ניקיון דירה או משרד סטנדרטיים אמון בעיקר על הסרת שומנים, כתמים ואבק. בניקיון זה יש הקפדה על סדר וארגון של כל החפצים במקומם וניקיון ריהוט. כך שלמעשה מדובר בעבודה עדינה יחסית הדורשת תשומת לב לפרטים.  

 

לכלוך ופסולת לאחר השיפוץ זה כבר משחק אחר לגמרי ודורש יכולת פיזית משמעותית. לאחר שיפוצים בדירה או בבית העסק הלכלוך שנוצר הינו עקשן בטיבו. זה כולל שאריות דבקים וצבע ואת אלה ניתן להסיג באמצעות גירוד וכן שימוש במדללים מתאימים. שאריות מרק וטיח ניתן להסיר בגירוד גם כן. זאת יש לעשות בזהירות על מנת לא לפגוע בקירות וברצפה.  לאחר מכן יש בדרך כלל מקום לפוליש לרצפה שמעניק לרצפות מראה מלוטש ומוסיף שכבת הגנה.

 

ראוי לציין שפסולת בניין הנה בעייתית וזאת בשונה מסתם פסולת רגילה שאותה ניתן להשליך לכל פח ציבורי סטנדרטי. השיפוצים משאירים פסולת בניין הכוללת שאריות ברזל, כבלים, טיח ובטון הדורשים פינוי לאתרים מורשים. לכן, קבלנים המנקים פסולת זאת נדרשים להעבירה לאתרים אלה כחוק.

 

ניקיון לאחר שיפוצים הוא עניין למקצוענים

 

יש לא מעט חברות פוליש וניקיון המספקות שירותי ניקיון בתים לאחר שיפוץ. כדאי לבחור חברה שיש ברשותה את הציוד המתאים לכך וזה כולל קיטור ומלטשות מתאימות וכן הבנה וניסיון בתחום. יכולת אינה מספיקה ויש לבחון גם את המחיר וזה צריך להיות לא זול ולא יקר מידי. ניקיון בתים לאחר שיפוץ הוא המומחיות שלנו. עבור שירות מהיר ואיכותי במחירים זולים ונוחים התקשרו אלינו עוד היום לשם קבלת הצעת מחיר והתחלת העבודה.

תגובה אחת

  1. שלום,
    אנחנו פרוייקט של 3 בניינים חדשים מקבלן בראשלצ.
    רצינו לקבל הצעת מחיר לנקיון דירות לפני אכלוס לאחר השיפוץ והבנייה.
    דירת 3 חדרים
    דירת 4 חדרים
    דירת 5 חדרים.
    נשמח לקבל הצעת מחיר בבקשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *