ברוך הבא לפוליש גפן!
חברת הפוליש והניקיון הוותיקה ביותר בארץ.
לזמן מוגבל- 50% הנחה על כל סוגי הפוליש והניקיון.
ההטבה נעלמת בעוד:
שניות
דקות
שעות
ימים

פוליש אקרילי לרצפה

מה זה פוליש אקרילי?

קיימים כמה סוגי פוליש לרצפה וביניהן גם הפוליש אקרילי, אשר נותן תוצאות טובות ומרהיבות מאוד. לאחר ביצוע הפוליש אקרילי הרצפה מקבלת ברק ונראות מרשימה מאוד.

פוליש אקרילי מורכב מכמה חומרים שונים בתוכו הנותנים לרצפה שכבת הגנה וציפוי. שכבת הגנה זו מונעת שחיקה ובלאי של המרצפות, וכך נותנת למרצפות מראה מבריק וחדש למשך זמן.

פוליש לרצפה מסוג פוליש אקרילי יבוצע אך ורק ע"י אנשי מקצוע שהוכשרו לכך, ובעזרת מכונות וחומרים מיוחדים המיועדים לכך.

בשונה מסוגי פוליש אחרים כגון : פוליש ווקס ו- פוליש קריסטל, בפוליש אקרילי לא נדרש לבצע את שלב ההברקה עם המכונה לאחר ייבוש הרצפה.

 

יתרונות פוליש אקרילי לרצפה: 

עמידות ממושכת לאורך זמן כנגד שריטות ולכלוך כתוצאה מציפוי המרצפות.

בשונה מפוליש ווקס ו- פוליש קריסטל, פוליש אקרילי אינו מחליק.

עמידות לאורך זמן- מאוד חסכוני, ומונע נזקים רבים למרצפות.

עמידות בפני כל חומרי החיטוי השונים.

 

מתי תדעו שאתם צריכים פוליש אקרילי לרצפה?

בדרך כלל משתמשים בפוליש אקרילי במקומות כמו: עסקים ומפעלים, מכיוון שקיימת בהם תנועה רבה של כלים והולכי רגל. כפי שכבר אמרנו- פוליש אקרילי מונע שריטות ופגיעות במרצפות לאורך זמן.

בנוסף לכך במקומות כמו מפעלים ובתי עסק ישנה פעילות מרובה במכונות חשמליות. פוליש אקרילי אינו מוליך חשמל, מה שמצמצם את הפגיעה בעובדי המפעל ובמפעל כולו.

למרות יתרונותיו של הפוליש אקרילי במקומות עבודה ומפעלים, גם בבתים פרטיים קיים הביקוש לפוליש אקרילי בשל תכונותיו ושמירתו על המרצפות לאורך זמן.

 

באילו מרצפות ניתן לבצע פוליש אקרילי?

בדומה לכל סוגי הפוליש לרצפה, גם פוליש אקרילי ניתן לבצע על כל סוגי המרצפות למעט: גרניט פורצלן וקרמיקה.

בנוסף ניתן לבצע פוליש אקרילי על משטחים כגון: אבן,בטון ו- רצפת PVC.

50% הנחה + הדברה אורגנית בחינם!

ההטבה לזמן מוגבל – השאר פרטים או חייג עכשיו.

0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה

המותגים הגדולים בחרו בנו

"אוקיי, מרוב שאני המומה מהתוצאה אני לא יודעת מאיפה להתחיל :), 60 מטר של רצפה מלאה בשכבת דבק מגע קשה ובלתי ניתן להורדה הרסו לי את הידיים במשך שבוע שלם! וכלום... פשוט כמו קסם תוך שעתיים בלבד חברת פוליש גפן הסירו כל נקודת דבק ברצפה והתוצאה מדהימה! פשוט כיף להיכנס לבית, תודה רבה רבה."
עפרה
באר שבע
"על הרצפה אין מה להרחיב, באמת עבודה מעולה. מפאת גילי המופלג איני יכול להרים חפצים ורהיטים בעלי משקל רב והיו בביתי לא מעט כאלה. מומי עובד בחברת פוליש גפן שצעיר ממני בסה"כ ב-10 שנים הרים והעביר חפצים והראה נכונות ורצון לעזור. אני פשוט נדהמתי ועל כך אני מוקיר תודה ענקית למומי לחברה שמעסיקה אנשים נהדרים."
נחום
אשדוד
"כשמדובר בניקיון של הבית- אני יכולה ממש להשתגע! אני ממש רדיקלית בכל הקשור לניקיון בביתי. כל כך שיגעתי את העובדים ברמה שאני לחלוטין לא בטוחה שאנשים אחרים היו עומדים בה. התמקדתי בפרטים הכי זעירים ועד שלא סיימתי הם לא הורידו את כלי הניקיון מידיהם. חווית שירות מצוינת וכבר המלצתי לכמה וכמה מכרים עליכם =]"
שרה
בת ים

לעוד ביקורות באתר

שאלות נפוצות

עוד בשלב שיחת הייעוץ החינמית שתקבל מאיתנו נדאג להסביר לך מה סוג הפוליש המתאים ביותר עבור הרצפה בביתך.

אתה לא משלם אפילו שקל בודד לפני שהגענו לביתך! וגם אז… רק לאחר שנסיים את העבודה ותגיד לנו שאתה מרוצה, רק אז התשלום ייתבצע.

לא ניתן לקבוע מחיר כללי עבור השירותים שלנו, המחיר תלוי בהמון פרמטרים כמו סוג השירות, כמה מטר רבוע יש בבית וכו', לכן כדאי מאוד לחייג לשיחת ייעוץ והצעת מחיר בחינם.

ממש לא, יש לך סידורים חשובים? אנחנו נסתדר גם לבד 🙂 בשביל שתוכל להשלים את הסידורים שלך בשקט ובנחת.

כמובן שעדיף לעבוד בבית לא מרוהט מבחינת הנוחות ומהירות העבודה, אך אל דאגה! צוות העובדים שלנו יזיז ויעביר את הריהוט בעדינות ממקום למקום על מנת להשלים את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אל תדאג, עד שכל הדברים הכי קטנים בביתך לא יהיו נקיים- לא נצא מהבית עד שהם לא יבוצעו!

לאחר סיום העבודה הצוות המקצועי שלנו ייתן לכם הסבר מפורט ומדויק איך להמשיך לטפל ברצפתכם ובאילו חומרי ניקוי עליכם להשתמש לאחר סיום הפוליש.

דילוג לתוכן