ברוך הבא לפוליש גפן!
חברת הפוליש והניקיון הוותיקה ביותר בארץ.
לזמן מוגבל- 50% הנחה על כל סוגי הפוליש והניקיון.
ההטבה נעלמת בעוד:
שניות
דקות
שעות
ימים

פוליש ווקס לרצפה

פוליש ווקס לרצפה- על מה מדובר?

פוליש ווקס לרצפה הוא סוג הפוליש הוותיק ביותר מבין סוגי הפוליש לרצפה הקיימים, עוד הרבה לפני שהפוליש קריסטל נכנס לתחום. את הפוליש ווקס ניתן לבצע על רוב סוגי הרצפות כגון: טרצו, פרקט וויניל ולא ניתן לבצע על רצפות גרניט פורצלן וקרמיקה.

 

חומר הווקס הוא חומר שעווה טבעי המעניק לרצפה מראה מבריק ונוצץ, את הווקס מורחים על הרצפה בכמה שכבות ובהתאם למצבה.

 

איך פוליש ווקס מבריק את הרצפה?

פוליש ווקס לרצפה

 

לפני שנדבר על תהליך ההברקה בעזרת פוליש ווקס עלינו לדאוג לכך שהרצפה תהיה נקייה לחלוטין מלכלוך, אבק וכתמי שמן. לאחר שדאגנו לניקיון ההתחלתי של הרצפה נוכל להתחיל במריחת הווקס.

 

השלב הראשון הוא המריחה הראשונה של חומר הווקס, לאחר שמרחנו את כל הרצפה נצטרך לחכות שכל שכבת השעווה(הווקס) תתייבש בצורה אחידה ותהווה שכבת ווקס ראשונית ובסיסית. לאחר שהשכבה מתייבשת המכונה המדהימה שלנו נכנסת לתמונה, בעזרת מכונת הפוליש וצמר הפלדה המחובר אליה בתחתית נבריק את הרצפה בתנועות מעגליות, בזהירות ובסבלנות על מנת שלא ליצור סריטות וסימנים על הרצפה.

 

סיימנו להבריק את הרצפה בעזרת פוליש ווקס? זה ממש לא הסוף! עלינו לשמור על המראה המבריק של הרצפה ולתחזק אותה באופן תמידי ובצורה נכונה ע"י חומרי שטיפה ייעודיים לכך (בהתאם לסוג הרצפה).

 

תארו לכם מקומות כמו בתי מלון, כניסה ראשית של בניין, משרדים גדולים, בכל אחד מן המקומות הנ"ל כמות האנשים היא עצומה! אותם אנשים הולכים ושבים ולאט לאט שכבת הווקס נהרסת כל עוד לא מקפידים על תחזוקה נכונה ושטיפה נכונה. בנוסף, משטיפה לשטיפה הברק רק יעלה ויעלה.

 

היתרונות של פוליש ווקס:

עמידות לאורך זמן? לא כל כך, חומר הווקס לא מחזיק לאורך זמן מכיוון שרמת החדירה שלו לאבן היא נמוכה וכך גם רמת השחיקה שלו- חומר הווקס נשחק הרבה יותר מהר מאשר פוליש קריסטל. אז למה רשמנו את זה תחת היתרונות של הפוליש ווקס? כי זה יכול להוות גם סוג של יתרון מסוים, לאחר השחיקה של הווקס כעבור זמן מסוים אפשר להוסיף על הרצפה עוד שכבת ווקס חדשה על השכבה הישנה ללא כל בעיה ואין צורך להסיר את שכבת הווקס הישנה- כך אנו "מרגילים" את הרצפה למראה רטוב ונוצץ ונותנים לה הטיפול התקופתי הנכון.

האם זה יקר? ממש לא! המחיר של הפוליש ווקס הוא הזול ביותר מבין כל סוגי הפוליש הקיימים, ולכן הוא גם כרוך בכמה חסרונות שמובילים אותנו לבצע על הרצפה פוליש קריסטל בשילוב של פוליש ווקס (מחזיק מעמד לאורך שנים רבות, אינו מחליק כלל, סריטות וסימני גרירה בכלל לא אמורים להדאיג אותנו).

 

החסרונות של פוליש ווקס:

סימנים ושריטות- בשונה מאוד מפוליש קריסטל, החסרון המשמעותי ביותר של פוליש ווקס הוא סימני הגרירה והשריטות שנותרים לאחר הזזת רהיטים על פני הרצפה.

החלקה- חומר השעווה המצוי בווקס יכול לגרום לרצפה מחליקה אך לא ברמה גבוהה, לכן כמו שכבר אמרנו עדיף לבצע פוליש קריסטל (מונע החלקה) בשילוב של פוליש ווקס.

 

50% הנחה + הדברה אורגנית בחינם!

ההטבה לזמן מוגבל – השאר פרטים או חייג עכשיו.

0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
שנות ניסיון ופעילות
0 +
אוהבים אותנו ברשת
0 +
עבודות שבוצעו בהצלחה

המותגים הגדולים בחרו בנו

"אוקיי, מרוב שאני המומה מהתוצאה אני לא יודעת מאיפה להתחיל :), 60 מטר של רצפה מלאה בשכבת דבק מגע קשה ובלתי ניתן להורדה הרסו לי את הידיים במשך שבוע שלם! וכלום... פשוט כמו קסם תוך שעתיים בלבד חברת פוליש גפן הסירו כל נקודת דבק ברצפה והתוצאה מדהימה! פשוט כיף להיכנס לבית, תודה רבה רבה."
עפרה
באר שבע
"על הרצפה אין מה להרחיב, באמת עבודה מעולה. מפאת גילי המופלג איני יכול להרים חפצים ורהיטים בעלי משקל רב והיו בביתי לא מעט כאלה. מומי עובד בחברת פוליש גפן שצעיר ממני בסה"כ ב-10 שנים הרים והעביר חפצים והראה נכונות ורצון לעזור. אני פשוט נדהמתי ועל כך אני מוקיר תודה ענקית למומי לחברה שמעסיקה אנשים נהדרים."
נחום
אשדוד
"כשמדובר בניקיון של הבית- אני יכולה ממש להשתגע! אני ממש רדיקלית בכל הקשור לניקיון בביתי. כל כך שיגעתי את העובדים ברמה שאני לחלוטין לא בטוחה שאנשים אחרים היו עומדים בה. התמקדתי בפרטים הכי זעירים ועד שלא סיימתי הם לא הורידו את כלי הניקיון מידיהם. חווית שירות מצוינת וכבר המלצתי לכמה וכמה מכרים עליכם =]"
שרה
בת ים

לעוד ביקורות באתר

שאלות נפוצות

עוד בשלב שיחת הייעוץ החינמית שתקבל מאיתנו נדאג להסביר לך מה סוג הפוליש המתאים ביותר עבור הרצפה בביתך.

אתה לא משלם אפילו שקל בודד לפני שהגענו לביתך! וגם אז… רק לאחר שנסיים את העבודה ותגיד לנו שאתה מרוצה, רק אז התשלום ייתבצע.

לא ניתן לקבוע מחיר כללי עבור השירותים שלנו, המחיר תלוי בהמון פרמטרים כמו סוג השירות, כמה מטר רבוע יש בבית וכו', לכן כדאי מאוד לחייג לשיחת ייעוץ והצעת מחיר בחינם.

ממש לא, יש לך סידורים חשובים? אנחנו נסתדר גם לבד 🙂 בשביל שתוכל להשלים את הסידורים שלך בשקט ובנחת.

כמובן שעדיף לעבוד בבית לא מרוהט מבחינת הנוחות ומהירות העבודה, אך אל דאגה! צוות העובדים שלנו יזיז ויעביר את הריהוט בעדינות ממקום למקום על מנת להשלים את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אל תדאג, עד שכל הדברים הכי קטנים בביתך לא יהיו נקיים- לא נצא מהבית עד שהם לא יבוצעו!

לאחר סיום העבודה הצוות המקצועי שלנו ייתן לכם הסבר מפורט ומדויק איך להמשיך לטפל ברצפתכם ובאילו חומרי ניקוי עליכם להשתמש לאחר סיום הפוליש.

דילוג לתוכן