מכירים את תחושת הוואוו! הזאת כשאתם נכנסים למקום חדש והכול מבריק כאילו שאתם דורכים על קרח? את האפקט הזה יוצרת עבודת הפוליש. הפוליש לא רק יפה אלה גם פרקטי. הרצפה מקבלת שכבת הגנה המונעת ספיגת נוזלים לרצפות. כמו כן, בתהליך הליטוש מוסרת השכבה הראשונה ברצפה ועמה שריטות, חבלות, כתמים עקשניים, הבדלי גוון ועוד.

לכול מקום מתאים הפוליש שלו, אז איך יודעים מה עדיף? קיימים מספר סוגי פוליש ולכל אחד יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר לפני שבוחרים:

פוליש ווקס – זול ומהיר

ווקס הוא שעווה או במילים אחרות מדובר בשומן. זהו למעשה הפוליש הנפוץ בישראל וזאת בשל מחירו הנובע ממהירות הביצוע. באמצעות ווקס מקבלים מראה מבריק וחלק, בקלות יחסית. אך עם זאת, אין מדובר בפתרון מושלם עבור כולם. הווקס גורם לרצפה להיות חלקה ולכן אינו מתאים לסוגי רצפות מסוימים וכן לא במקומות בהם שוהים מבוגרים. יש לנקות היטב לפני ההברקה, כדי שלא יישארו כתמים מתחת לווקס. הווקס שורד יחסית פחות (כשנה) ויותר פגיע לגרירת חפצים ושטיפות ולכן מתאים יותר למשרדים.

פוליש קריסטלי – יוקרתי ועמיד

אם אתם מחפשים פוליש יותר עמיד (כ 6 שנים!) עדיף שתלכו על פוליש קריסטל. עם זאת מדובר בפוליש יקר יותר המתבצע באמצעות החדרת גבישי קריסטל בחום לרצפה. כתוצאה מכך מתקבל מראה זוהר ונקי. הקריסטל מגן על הרצפה מספיגת נוזלים וכדי לשמור עליו יש לעשות שימוש רק בחומרי ניקיון מתאימים. יתרון משמעותי של פוליש זה הוא במניעת החלקה. מכיוון שהגבישים חודרים לרצפה ולא מכסים אותה אזי החספוס הטבעי לא נפגע.

פוליש אקרילי – עמידות מרשימה

כשמחפשים הגנה מכנית, כימית וחשמלית לרצפה עדיף ללכת על פוליש אקרילי. לכן עושים שימוש בפוליש זה במקומות עתירי פעילות כמו מפעלים, מקומות הומי אדם, מקומות עם רגישות חשמלית כמו תעשיית השבבים וכו'. פוליש אקרילי גם שומר על חספוס ולכן מגן מפני החלקה. ריצפה המוגנת עם פוליש זה עמידה בפני כימיקלים רבים וחומרי ניקיון אגרסיביים. פוליש אקרילי מתאים יותר לאריחי רצפה טבעיים ושומר עליהם מפני שחיקה.

חברות רבות מציעות סוגי פוליש שונים וכל אחת תעדיף להציע לכם את הפוליש שלה כטוב ביותר וזה עלול לבלבל.

מתקשים לבחור בין סוגי פוליש עבורכם? תנו לנו לייעץ. למידע נוסף על שירותי פוליש איכותיים אצלכם, צלצלו עכשיו למספר 054-6923494 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה מבריקה באמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *