כולנו באיזשהו שלב בחיים מתחילים לחשוב על החלפה או הדבקה של ריצוף חדש בביתנו, אנחנו מנקים ומנקים, ומשום מה לא קורה שום דבר- הרצפה כבר לא נראית נקייה ולא משנה מה נעשה. אין מה לעשות, גם לרצפה שלנו יש תוחלת חיים בדיוק כמונו והיא כבר לא תחזור להיות כמו חדשה ולהיות מבריקה. ואז בדיוק גם השכנים הנחמדים שלנו החליטו שהם רוצים להחליף את ריצוף הבית, עכשיו אין סיכוי שאנחנו לא מחליפים! שלהם תהיה רצפה מבריקה יותר משלנו? אין סיכוי.

והנה מתחילות להן המחשבות על החלפת הריצוף בבית, גם חרדות קטנטנות נכנסות למחשבות שלנו, מה יהיה כשנחליף את הרצפה? בטח כל הבית יהיה מאובק, איך נשהה בבית כה מאובק? אתם צודקים בהחלט, זה ממש לא כיף ונוח לחיות בבית מאובק ולקום בבוקר וללכת בארגז החול הביתי שלכם.

 הדבקת ריצוף

פוליש יותר זול מהחלפת ריצוף או הדבקת ריצוף!

בעת החלפת הרצפה תצטרכו לשכור את שירותיו של השיפוצניק או הרצף שייבצע את העבודה בביתכם, שכר הטרחה והטרטור הם פעוטים ביחס לסכום המפלצתי שתצטרכו לשלם עבור הריצוף החדש והחלפתו\הדבקתו. ואיך שלא? גם תרצו לעשות זאת בכל הבית, כי אם כבר- אז כבר. כל הסיפור הארוך והמעייף הזה יעלה לכם גם בכאבי ראש וגם בכאבים בכיס- את זה השכן הנחמד שלכם לא סיפר לכם…

מה אם היינו מספרים לכם שישנה שיטה מיוחדת וקסומה שתפתור אתכם מכל המחשבות וכאבי הראש בכמה שעות בודדות ובשליש מחיר? אם לא רבע מחיר? ובכן, לא היינו טורחים בכתיבת המאמר הזה אם היא לא הייתה קיימת. השיטה נקראת: פוליש קריסטל, פוליש קריסטל הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם על מנת שהרצפה שאכזבה אתכם עד כה- תהפוך לרצפת בית מלון יוקרתי! ולא… לא תצטרכו לקום בבוקר ולצחצח שיניים בתוך ארגז חול.

 

חברת פוליש לרצפה 

חברת פוליש לרצפה תגיע אל ביתכם ותבדוק תחילה מה סוג המרצפות בביתכם, ומהו חומר הבסיס שממנו עשויה הרצפה שלכם. כל זאת על מנת להתאים את סוג הפוליש ואת החומרים שנדרש להשתמש בהם. לאחר שלב הבדיקה נבצע את שלב הליטוש הראשוני ע"י מכשירים ומכונה מקצועית וייעודית לכך. נוריד שכבה זעירה מאוד מהרצפה על מנת להחדיר את הברק בצורה המושלמת והיעילה ביותר לתוך המרצפת- אותה שכבה זו השכבה המחוספסת והלא נקייה שאכזבה אתכם עד כה. בנוסף לחספוס, גם הכתמים הקשים שהתבייתו על הרצפה שלכם במשך שנים- ייעלמו כלא היו!

והנה מגיע לו הגראנד פינאלה- הפוליש קריסטל, בשלב הזה נחדיר אל הרצפה את החומר הקריסטלי ע"י מכונה תעשייתית מקצועית בעלת תנועות סיבוביות המחדירה אל הרצפה את חומר הקריסטל בעזרת צמר פלדה. שלב זה יצפה את הרצפה בשכבת הגנה המונעת שריטות ובשכבת ברק (מה שעוזר לברק להישמר לאורך שנים רבות).

ולסיכום- תמיד עדיף לעשות פוליש קריסטל, לחסוך בכסף רב ולא ללכת בתוך ארגז חול ובבית מאובק במשך תקופה ארוכה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *