הכול התחיל ממודעה קטנה בעיתון מקומי בצפון שפרסמה חברת פוליש אחת על מבצע ממש כדאי, אבל מי תיאר לעצמו שמדובר באיזה שהוא חאפר עם מכונה מקרטעת וחומרי קרצוף שתוקפם פג.

מעיתון לאסון

לכאורה לא ממש אסון- על מה מדברים על רצפה? אבל רצפה ובעיקר אם היא עשויה מאריחי אבן מיוחדים כמו הרצפה שהחאפר הזה התלבש עליה, יובאה לא תאמינו במיוחד מטוסקנה והייתה תפארתו של הבית החד קומתי הזה של זוג האדריכלים שהשקיעו בו המון איכות וטעם משובח.

בהתחלה הכול נראה בסדר, הרצפה נוקתה ואף הבריקה אבל אחרי שחברת הפוליש הזו שלא נזכיר את שמה כדי שלא יאשימו אותנו בהוצאת דיבה סיימה את הפוליש והלכה, זה לקח כמה שעות עד שזוג האדריכלים ראו את מה שהם לא האמינו שהם רואים- על הרצפה המפוארת שלהם נוצרו כתמים לבנים שחלקם אף העלימו את הציורים על הרצפה.

בבדיקה שעשו מאוחר יותר הסתבר- כי בשום פנים ואופן אסור היה להשתמש בחומרי הניקוי והקרצוף שהחברה הזו השתמשה על רצפת האבן הזו וזה מה שנקרא- פאשלה מהסוג שמסתובבים איתו במסדרונות של בתי משפט.

חברת פוליש וניקיון- רק עם המלצות!

כדי שלא יקרה לרצפה שלכם מה שקרה לרצפה המצוירת מטוסקנה, כדאי מאוד שתדעו שכל איש מקצוע, ולא חשוב מהו: מישהו שעושה פוליש לרצפה, מרחיק יונים בב"ש, לא חשוב מה, היום ובעיקר בעידן האינטרנט יש לכם את כל היכולות לבדוק מי נכנס אליכם הביתה ונותן לכם שירות האם הוא מקצועי? ידוע? אפשר לסמוך עליו. האם הוא אמין והאם- וזה הכי חשוב יש עליו המלצות אמיתיות.

חברת ניקיון מומלצת

חוות דעת והמלצות 

כמעט לכל חברת פוליש היום מצפון עד דרום יש אתר אינטרנט. מטרתו של אתר לעסק, בין השאר הוא להציג את החברה, הפעילות שלה ותמיד יש שם גם חוות דעת והמלצות. כאשר מדובר בבית שלכם, אל תהססו. היכנסו לאתר, קראו המלצות, אפילו תיזמו קשר עם לקוחות ותקבלו חוות דעת. עשו את כל זה ולא רק כשאתם מחפשים חברת פוליש וניקיון, אלא כל שירות שמגיע לכם מחברה מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *