פוליש הינו פעולה מיוחדת המשתייכת לשירותי הניקיון אשר מציעות חברות הניקיון השונות הקיימות בשוק ומטרתה אחת – להבריק את הרצפה, לחדש אותה, ולגרום לה להיראות מצויין כמו חדשה. קיימות חברות ניקיון רבות המעניקות שירותי פוליש לרצפה, בין היתר לבתים וכמו כן למשרדים. הפוליש נעשה על ידי מכשור מיוחד ובשילוב חומרי ניקיון מיוחדים המיועדים ליצור את הניקיון החלק והיפה שבו אתם מעוניינים.

ישנו ציוד מתקדם לפוליש אשר יוצר תוצאות מרשימות במיוחד בפוליש לרצפות אבן, פוליש לרצפות שיש, ופוליש לרצפות כלליות. ישנם שירותים רבים ומשלימים כמו פוליש ווקס (השלמת הניקיון באמצעות חומר מיוחד שמורחים על הרצפה על מנת שהיא תבריק ותיראה נקייה ומזמינה לאורך זמן), ליטוש וחידוש של מרצפות ישנות (מדובר על גירוד של שכבה מהרצפה, מה שגורם לה להיראות מחודשת ויפהפייה וממש כמו חדשה כאילו הרגע קיבלתם מרצפות חדשות מהחנות), חידוש פוליש לחדרי מדרגות שמדובר בשירות פופולרי ביותר בבתים משותפים אשר מעוניינים ליצור אווירת יוקרה בהשקעה מינימלית של מאות או אלפי שקלים בודדים, ופוליש אקרילי שהוא חומר מיוחד שמחדש את הרצפה בקלות.

כיצד לבחור חברת פוליש? על מה לשים דגש?

ראשית יש לבדוק שמדובר בחברת פוליש רצינית שקיימת שנים רבות, באופן כללי עדיך לבחור בעלי מקצוע מהמלצות ומלקוחות מרוצים או מעבודות אותן ראיתם בבתים של אחרים. אם ביקרתם אצל חבר וראיתם רצפה נוצצת ומבריקה אשר גורמת לכם לרצות לעבור לגור באותו בית מרוב ניקיון וחידוש, כנראה מדובר בעבודת פוליש לרצפה של חברה רצינית ומקצועית.

לכן חשוב לבחור בחברה מנוסה ומומלצת, בעלת עובדים מקצועיים, ציוד מקצועי, והתחייבות לשביעות רצון הלקוחות. כמו כן באם מצאתם שהשירות אותו מספקת החברה הינו שירות לקוי כמו אי הגעה בזמן, אי מענה ודברים נוספים מהסוג הזה, הישמרו מהחברה הזו ואל תבחרו בה. כמו כן כיום לחברות רבות אתרי אינטרנט בהם ניתן להיחשף לעבודות של החברה – לפני ואחרי שירותי ניקיון ופוליש. ישנן חברות אשר עושות מאמץ להתחדש ולהתעדכן מבחינת טכנולוגיות הניקיון לאחר שיפוץ והפוליש לרצפה– בחרו בחברה שכזו בעלת ציוד מקצועי וחדש שיעשה עבורכם עבודה טובה. ישנו הרבה מקום לטעויות ועל כן בחירה בחברה גרועה עלולה להרוס לכם את הרצפה.

כמה עולה ניקיון פוליש?

שימו לב כי מדובר בשירות שאינו זול. פוליש לרצפה בסיסי מתחיל מסביבות 700 ש"ח לדירה קטנה ובאם מדובר בחידוש רצפה העלות תגיע לאלפי שקלים בשל עלויות העבודה והצוות שכן מדובר במיכון מתקדם אשר מגרד שכבה מהרצפה ובכך הוא מחדש אותה ומראה את יופייה של הרצפה כמו חדשה. פוליש שכזה הינו שירות מומלץ ביותר ומחירו בהתאם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *