פוליש לרצפה וגורי כלבים, איך זה מתקשר?

 

הבעיה עם גורים של כלבים שהם כל כך מתוקים שקשה לא לאמץ אותם. מצד שני, קצת קשה אתם, צריך לעבור אתם את שלב הגמילה, ולהשאיר בית נקי מהצרכים שלהם ובינתיים הם עושים פה ועושים שם ושתן של חיות מחמד זה משהו שמריח רע וגם קשה מאוד להוציא אותו מהרצפה, כמה שתשטפו זה לא יספיק, הוא כאילו נספג באריחים.

אבל כשהגור שלכם כבר יהיה כלב ובגיל חצי שנה (זה הזמן בערך) כבר יעשה כמו כל כלב גדול את הצרכים שלו בחוץ, ואתם תרצו להתפטר מכל שאריות השתן שלו על הרצפה, אתם חייבים להזמין חברת פוליש לרצפה שתפטור לכם את הבעיה.

 

מה הקשר בין פוליש לרצפה לשאריות השתן?

כדי להתפטר מחומרים מחמצנים כמו למשל שתן של חיות מחמד, זה לא מספיק לעשות שטיפה. מים וחומרי ניקוי לא באמת מצליחים להסיר את הכתמים וגם לא לפוגג את הריח. עכשיו גם אם הגור שלכם כבר לא עושה בבית, אתם חייבים להזמין חברת פוליש לרצפה כי הוא אומנם לא עושה בבית, אבל עד שלא תעשו פוליש קריסטל, הוא תמיד יריח את הריח ויחשוב שמותר לו לעשות שם (כלבים צעירים נוטים להתנהג בטיפשות…), ולכן רק פוליש רציני שמקרצף באופן יסודי את הרצפה עשוי להרחיק כליל את הריח שלא יגרום לגור הגמול שלכם להיות ברגרסיה.

 

 אז איך עושים פוליש קריסטל? 

פוליש קריסטל עושים באמצעות מכונה מיוחדת וחומרי ניקוי ייעודיים שמתמקדים בניקיון יסודי של כל סנטימטר אצלכם בבית. חומרי הניקוי אמורים להתאים לסוג הרצפה שלכם, לגרניט פורצלן ושיש למשל לא עושים פוליש. כל רצפה אחרת שעשויה מאבן, בטון וכו' בהחלט יכולה לעבור תהליך של פוליש קריסטל ולהיראות נוצצת כמו חדשה.

אם עברו כבר 10 שנים מאז שריצפתם את הבית, במקום ללכת ולהזמין רצפה חדשה בגלל כמה כתמים, שווה לכם להזמין חברת פוליש קריסטל שתעשה לרצפה שלכם את מה שהיא חייבת לעבור- ניקוי יסודי, כמו חדשה! ואם ישאלו אתכם מה חדש בבית תגידו- הרצפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *