פוליש הינה טכניקה של הברקת הרצפה באמצעות מכונה המותאמת לכך במיוחד. תוך כדי התהליך מסירים שכבה דקה מהרצפה וחושפים את השכבה הטרייה שמתחתיה. פוליש ווקס הוא בעצם  סוג פוליש לרצפה שבסיומו מורחים על הרצפה ווקס. הווקס הוא חומר טבעי הנותן תחושה של מראה יוקרתי ונוצץ.

 

השילוב בין שתי הפעולות מבטיח שהרצפה שלכם לא רק תהיה נקייה ומצוחצחת אלא גם מבריקה ולרבים זהו עניין עקרוני לא פחות מהניקיון של הרצפה.

 

ביצוע הפוליש ווקס נעשה בשלשה שלבים עיקריים: ניקיון, מריחת ווקס ופוליש. דבר ראשון מקרצפים ומשפשפים את הרצפה היטב. הדבר נעשה באמצעות מכונת קרצוף מיוחדת ולה "סקווטצ' גדול שמסתובב ומשפשף את הרצפה ומסיר שריטות וכתמים. לאחר שיש בידינו רצפה חלקה, נקייה ומצוחצחת אנו יכולים לעבור לשלב מריחת הווקס. את הווקס מורחים באמצעות ספוג מיוחד וממתינים שיתייבש. לאחר שהווקס מתייבש היטב עוברים עם מכונת פוליש המבריקה את הרצפה באמצעות בד לבד המשייף בעדינות את שכבת הפוליש.

 

היתרונות של פוליש ווקס

 

קשה להתעלם מהמראה המבריק של מקום שעבר פוליש ווקס. אולמות אירועים, משרדים מרשימים, סלון גדול, רחבת ריקודים מקבלים טאצ' מרשים. את כל היופי הזה אפשר להשיג בתהליך פשוט יחסית ובעלות לא באמת גבוהה ובמיוחד ביחס לאלטרנטיבות. תמורת עלות נוחה למדי ניתן לקבל מראה יוקרתי במחיר אטרקטיבי ומתאים לכל כיס.

 

החסרונות של פוליש ווקס

 

החיסרון הבולט של התהליך הוא תוחלת חיים קצרה במיוחד שבעייתית עבור מקומות ציבוריים ובמשרדים. בדרך כלל צריך לבצע את הטיפול כל שנה זה כולל כמובן תשלום נוסף עבור העבודה. לכן, למחיר הנמוך יחסית של הברקה באמצעות פוליש ווקס יש חולשה ברורה של תהליך תפוגה מהיר יחסית ולכן יש צורך לחזור על הפוליש שוב ושוב כל מספר חודשים.

 

בסופו של יום רק אתם יודעים מה מתאים לכם ביותר. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה של בנוגע לכל הסוגים השונים של ניקיון מרצפות. המאמרים באתר נועדו בשביל לעזור לכם להבין טוב יותר את כל השירותים המוצעים ולדעת לבחור נכון מתוך ידע והבנה בעניין המדובר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *