התפתחות עולם הפוליש לרצפה שהביאה לכל רצפה את היכולת לעבור תהליך של פוליש ולהיראות כמו חדשה, היא תוצר של טכנולוגיות ושל פיתוח חומרים מרככי ומסירי כתמים, חומרים מבריקים וכאלה שמצליחים להשאיר ברק לאורך זמן.

בכל מה שקשור לחומרי ניקיון, ישנו ניסיון תמידי לייצר מוצרים חדשים, הרבה יותר משופרים מאלה שהיו, כדי לתת כל מיני פתרונות לכל מיני בעיות של לכלוך ובין השאר כמובן- הרצפה ששום בית לא נקי אם היא מלוכלכת…

התענוג הגדול ביותר ממנו יכולות ליהנות כל בעלות הבית שאוהבות ללכת על רצפה נוצצת, זה לעשות את זה כמו שצריך לעשות את זה כדי שהרצפה תישאר נקייה ועם ברק לאורך זמן.

 

פוליש לרצפה לבנה

 

מה מותר ומה אסור בפוליש לרצפה?

 

כדי לעשות ניקיון בפוליש שיחשב כמוצלח, יש לדעת לבחור בחברת פוליש בעלת ניסיון שמשתמשת בחומרים הכי משובחים שיש, ויודעת להתאים את עוצמת החומרים וסוגיהם גם לאריחי הרצפה. פוליש על שיש דורש ציוד וחומרים מסוג אחד, ופוליש של רצפת אבן, זה כבר סיפור אחר.

הניסיון והמקצועיות של חברה שעושה ניקיון בפוליש יכול להבטיח לכם התאמה מרבית בלי שום מחדלים כמו שניתן להבין שאכן מתרחשים מעת לעת כאשר חברות פוליש לרצפה בלתי מקצועיות משתמשות בחומרים לא מתאימים שעלולים גם לגרום נזק.

 

כמה חומרים, הציוד הנכון והרצפה שלך מוכנה לפוליש!

 

פוליש נהוג לעשות מדי כמה שנים ופוליש נכון ומכוון מטרה, מסוגל בהחלט להסיר מפגעים כמו לכלוך שהצטבר בין חריצי האריחים, כתמים עקשניים שלא ירדו עם שום חומר, ואף להחליק שריטות ולטשטש אותן. כל אלה מביאים את הרצפה למצב שהיא מקבלת מראה חדש, חלק ונוצץ ואין דבר יותר נעים ומרגיש טוב, מבית עם רצפה נקייה ומבריקה.

חברות ניקיון בפוליש כמובן מסוגלות להעניק למרצפות פינוקים נוספים. במקרה של רצפה חלקה מדי  אחרי ניקיון בפוליש אפשר להוסיף חומר מונע החלקה, ולמהדרין, חברות ניקיון בפוליש יציעו פוליש ווקס. הווקס הוא חומר על בסיס שעווה ומריחתו על הריצוף מונעת חדירת חומרי לכלוך אל שטח הפנים של המרצפות, והוא הופך את כל הניקיון לקל ופשוט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *