אז מהיכן הגיע המילה פוליש קריסטל?

למה דווקא קריסטל? התשובה בגוף השאלה- הרצפה נוצצת כמו מראת קריסטל. על מנת לבצע פוליש לרצפה שהוא פוליש קריסטל יש להשתמש בחומרים מיוחדים המיועדים לכך אשר גורמים לרצפה להיראות כמו מראת קריסטל נוצצת! ישנן המון שיטות לעשות פוליש לרצפה, אך אין שיטה אחת שהיא המועדפת על בעלי המקצוע מכיוון שלכל רצפה יש "אופי" אחר ו"תכונות" אחרות, מה שאומר שלא לכל רצפה אפשר לעשות פוליש קריסטל!, ישנן רצפות שעל מנת שיתאפשר לעשות עליהן פוליש קריסטל נצטרך להסיר שכבת אבן מיקרוסקופית מהריצוף בכדי להסיר כתמים קשים הטבועים באבן זמן רב, לאחר הליטוש והסרת הכתמים, זה הזמן לפוליש קריסטל ולרצפה שראיתם רק בחלומות שלכם!

הידעת?

הרצפה שלך זה המקום הכי מלוכלך בבית! אנחנו הולכים עלייה, עם נעליים בלי נעליים, מפילים עלייה שאריות אוכל, מגדלים חיות מחמד שיכולות לעשות את הצרכים שלהם על המשטח הפרטי שלנו- הרצפה! חשוב מאוד שנשמור תמיד ובצורה עקבית על הרצפה בביתנו ע"י שטיפה בעזרת חומרים נכונים אשר ישמרו את הרצפה ולא יזיקו לה חלילה- במקרה כזה לדוגמא, ביצוע עבודת הפוליש קריסטל יהיה ללא ליטוש הרצפה והסרת הכתמים הקשים ברצפה.

איך אנו מבצעים פוליש לרצפה מסוג פוליש קריסטל?

קודם כל נלטש את המשטח לפי מידת הצורך כמובן. לאחר מכן נדרשת שטיפה יסודית לרצפה עם מים נקיים מכיוון שפוליש קריסטל שמתערבב עם לכלוך כמו: אבק, חול ועוד, יוצר סימנים גרועים יותר משהיו לפני כן ובנוסף לא יעיל כשלעצמו.
הגענו לרגע המיוחל- הפוליש קריסטל!, נבצע 3-4 שכבות אחת אחר השנייה של חומר הקריסטל ע"י החדרת החומר לרצפה והשחזת הרצפה בעזרת הקריסטל.
לאחר החדרת הפוליש קריסטל לרצפה נדרש למרוח סילר שמהווה שכבת הגנה וציפוי לאבן, ושומר עליה מפני שריטות וחרכים שעתידים לבוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *