שלב ההתבוננות מתחיל-

התבוננו ברצפה שלכם, יש סימני גרירה? שריטות? כתמים קשים?- זה הזמן להזמין את חברת פוליש גפן אשר תבצע בביתכם עבודת פוליש לרצפה מהטובות ביותר כיום!

 

חברת פוליש גפן תייעץ לכם לפני כן איזה סוג של פוליש לרצפה להזמין, ומה הכי מומלץ לרצפה בביתכם. קיימים 3 סוגים של מקומות שבהם אנו עושים פוליש לרצפה- ולכל מקום מטרה שונה ושיטת עבודה שונה.

מה שחשוב הוא- לבחור בקפידה את חברת הפוליש לרצפה באזור בו אתם מתגוררים, חברה בעלת וותק גבוה, המלצות רבות, חברה שיודעת לעשות את העבודה כמו שצריך ועל הצד הטוב ביותר, ושחלילה לא תגרום נזק לרצפתכם. למה? פוליש לרצפה זו עבודה אך ורק למקצוענים!

 

מהו פוליש אקרילי?

פוליש אקרילי נעשה בדרך כלל במקומות ציבוריים, כמו בתי מלון, קניונים, אולמות ועוד. מאחר ותנועת העוברים ושבים בהם גבוהה מאוד. ואנו רוצים שלאחר קרצוף הרצפה לא יישארו כתמים ושריטות ע"י שכבת איטום מיוחדת. וכך נשמור על הרצפה על מנת שתישאר חלקה ומבריקה לאורך זמן!

מהו פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל הוא סוג הפוליש הנפוץ ביותר והמבוקש ביותר! למה זה? משום שהרצפה הופכת באורך פלא לעוד מראה בביתכם, אפקט ההברקה שהקריסטל מותיר על הרצפה  הוא האפקט היפה ביותר מבין כל סוגי הפוליש לרצפה.

פוליש קריסטל לרצפה ניתן לבצע  אך ורק בעזרת מכונה ייחודית אשר מיועדת לכך, המכונה מחדירה אל האריח את החומר אשר מונע מהרצפה לספוג כתמים ובנוסף ממגן מפני סימני גרירה. פוליש קריסטל מאוד נפוץ בבתים פרטיים, ואם בחרתם לעשות בביתכם פוליש קריסטל לרצפה, מהרגע שהעבודה תסתיים גם מלאכת ניקיון הבית תהפוך לקלה יותר מהסיבה ששכבת הקריסטל מחזיקה להמון זמן ומשתבחת עם השנים בכל שטיפה ושטיפה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *