ניקיון דירה חדשה הוא תנאי הכרחי לכניסה אליה. הניקיון דרוש לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינה תברואתית ולמעשה- מבחינה בריאותית. הניקיון נדרש לסילוק כל שאריות שהותירו בעלי המקצוע השונים בבית ובסביבתו. הוא מחייב סילוק חומרי בניין, אשפה, לכלוך, הסרת כתמים (מה שמצדיק ואף מחייב שכירת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית) ועוד. על מנת לשדרג ולהעצים את אפקט הניקיון. כדאי ומומלץ לבצע גם פוליש לרצפה או פוליש קריסטל והדברה.

אין ספק כי היתרון המובהק והמשמעותי של חברת ניקיון דירות מקצועית הוא בכוח האדם המאומן והמיומן שלה, בחומרי ניקוי ייעודיים וייחודיים, בשיטות עבודה המבטיחות ניקיון יסודי, באמצעים כגון שואב אבק עצמתי ועוד. איש מאתנו לא יכול להבטיח רמת גימור כה גבוהה וכה מלוטשת כמו זו שמחויבת לה חברת ניקיון מקצועי.

מה מנקה חברת ניקיון מקצועית?

  1. ארונות קיר וארונות מטבח- בפנים ובחוץ.
  2. תריסים וחלונות, לרבת מסילות, מסגרות וכמובן את הזכוכית.
  3. ניקוי הפאנלים משאריות הצבע.
  4. הסרת דברים וחומרים נוספים שנותרו במקומות שונים.
  5. ניקוי דלתות ומשקופים.
  6. מכונת שטיפה המבצעת קרצוף יסודי לרצפה.
  7. על פי דרישה או כאופציה- פוליש וקס או פוליש קריסטל, לרבות ליטוש אבן ושיש.

חומרים של חברת ניקיון מקצועית

על מנת לוודא כי תגיעו לא רק לבית נקי אלא גם לסביבה נקייה, חשוב לסכם מבעוד מועד עם הקבלן האחראי או המבצע (חשוב לוודא גם באחריותו של מי נתון הניקיון הסביבתי) על הניקיון הסביבתי, גם מטעמי אסתטיקה וגם מטעמי בטיחות. חשוב שלא ייוותרו בסביבת הבית חפצים קהים וחדים, כגון חוטי ברזל, מסמרים ועוד.

נעים להיכנס לדירה נקייה בכלל ולדירה חדשה נקייה בפרט. הניקיון הוא דרישה וציפייה. על מנת להבטיח כי לא תתאכזבו, חשוב לדעת מי ממונה על הניקיון. אם אתם רוצים לחסוך כסף חשבו האם החיסכון ישתלם לכם במבחן התוצאה, אבל בהינתן מגבלה תקציבית, ודאי יש דברים חשובים ודחופים יותר לשלם עליהם.

טיפים של חברת ניקיון מקצועית

טיפ: אם אתם שוכרים חברת ניקיון מקצועית, מומלץ לכם לקבל ממנה עצות וטיפים העשויים להקל עליכם לשמור על ניקיון הבית  בשגרה. כמו כן רצוי להתייעץ על אודות חומרי הניקיון המיוחדים והייעודיים שבהם משתמשים אנשי המקצוע. לעצתם המקצועית עשויה להיות תועלת רבה ומתמשכת, כפי שאתם צפויים להיווכח במשך הזמן.

טיפ נוסף: גם אם אתם יושבים על קוצים, להוטים להיכנס לדירה החדשה, כדי לחוש בה את תחושת ההגעה אל מחוז חפץ, אל השקט ואל הנחלה, לא כדאי לוותר על ניקיון יסודי. הניקיון חשוב גם להרגשה הכללית הטובה. הוא מהווה חלק מתחושת ההתחדשות. הוא טבוע בחותם ההתחלה החדשה והמזל הטוב. לאחר הניקיון אפשר לברך על  המוגמר ולברך את ברכת הבית. בשעה טובה ומוצלחת אתם פותחים בראשונה את דירתכם החדשה. תתחדשו ושיהיה בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *