לא לכל חומר ריצוף מתאימה עבודת פוליש ווקס, ולפני שתבחרו חברה שמבצעת פוליש ווקס תבררו אם המרצפות של הבית שלכם מדברות באותה שפה עם הפוליש ווקס.

חומרים כמו קרמיקה או גרניט פורצלן למשל עלולים להינזק בטיפול של פוליש והוא מיועד יותר לרצפה עשויה אריחי אבן, שיש ועוד.

כדי לא לקבל פוליש שיעשה לכם חלילה רצפה עם כתמים לכל החיים,כדאי שתדעו לבחור טוב טוב ובקפידה את החברה שהולכת לבצע זאת ולא כל אחת שמתהדרת בכך שהיא עושה פוליש מקצועי והמקצועיות אצלה היא "ללא פשרות", כן כן שמענו על הפשרות הללו.

 

מה לבדוק לפני הפוליש ווקס?

אם הגעתם לחברת פוליש שמבצעת פוליש ווקס, הרי שהדבר הראשון שהיא תעשה זה לבדוק מאיזה חומר עשויות המרצפות שלכן והאם ניתן למרוח עליהן את החומר הווקסי. לאחר בדיקת המרצפות ניתן להתחיל בעבודה, לפני שבעל המקצוע יתחיל וודאו כי הוא אכן משתמש באמצעות מיכון מיוחד המיועד לכך כגון: מכונת פוליש, לבד (ספוג בדרך כלל בצבע לבן), צמר פלדה והכי חשוב וודאו שהחומר הוא אכן פוליש ווקס. רק במצבים שהדבר אכן נדרש, חברת פוליש מקצועית תלטש את הרצפה כולה כדי להסיר ממנה כתמים קשים ולכלוך קשה, ולהכין אותה לציפוי הווקסי ולאחר מכן לשעווה ששומרת על הברק שלה לאורך זמן.

 

עכשיו מגיע שלב הווקס. באמצעות מכונה מיוחדת המצוידת בצמר פלדת מגנזיום, מוחדר חומר ווקסי לחלק העליון של המרצפות. פעולה זו מתבצעת תוך כדי חימום המרצפות ונעשית במספר שלבים, כשהשלב האחרון הוא ציפוי הרצפה כולה בחומר הווקסי.

פוליש ווקס בדירה

 

פוליש ווקס או פוליש קריסטל?

לפוליש קריסטל יש יתרון משמעותי על פוליש ווקס. בשני המקרים נקבל רצפה חלקה ומבריקה, אבל על רצפה שקיבלה טיפול של פוליש ווקס- אם תזיזו רהיטים יישארו סימנים מה שלעולם לא יקרה על רצפה שעברה פוליש קריסטל.

כל חברה שמבצעת פוליש ווקס מתאימה את סוג הטיפול ברצפה לסוג המרצפות, גילן וכמובן לתקציב המזמין. חברות פוליש ווקס מתעסקות כמובן בכל סוגי הפוליש לרצפה הקיימים ויודעות על ידי התאמת סוג הטיפול למרצפות, להביא אותן לברק ורעננות כדי שיראו כמו חדשות.

כאמור, לא לכל סוגי הריצוף אפשר לבצע פוליש ווקס אבל כל מי שיזמין עבודת פוליש ווקס לא יתאכזב. המרצפות שלו יראו כאילו הונחו ממש עכשיו ויהיו מבריקות ונוצצות לאורך זמן רב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *