מכירים את הרצפות המבריקות והמרשימות במקומות גדולים כמו אולמות אירועים? הסוד נמצא בציפוי אקרילי וזאת מעל לריצוף הקיים. לפוליש לרצפה מסוג אקרילי יש יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מושלמת עבור מקומות רבים. אקרילי הוא חומר סינטטי ולכן עמיד בפני חומרי ניקוי סטנדרטים. אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים לשם ניקיון הרצפה לאחר ביצוע פוליש אקרילי. תהליך ציפוי הרצפה מתבצע באמצעות מכונה מתאימה אך בניגוד לפוליש ווקס אין צורך במכונה מיוחדת להברקת הרצפה לאחר הייבוש של החומר. ברגע שסיימנו לצפות את הרצפה והחומר התייבש מתקבל ריצוף חדש לגמרי עם הברקה והגנה לאורך זמן.

למעשה האקרילי הינו ציפוי קשיח במיוחד המעניק עמידות גבוהה לרצפה מפני שריטות ולכלוך. זהו חומר סינטטי שאינו מוליך חשמל ואינו מועד להחלקה. בנוסף, מדובר על חומר עמיד מאוד בפני חומרי חיטוי ובאופן עקרוני נחשב לחומר המחזיק מעמד לאורך זמן.

היתרונות של פוליש אקרילי

 

היתרון הברור של פוליש אקרילי הוא העמידות הגבוהה של החומר בפני שריטות ובפני לכלוך. בניגוד לפוליש ווקס שעליכם להזמין חברת פוליש ולחדש מדי שנה, במקרה הנוכחי אין צורך בחידוש על בסיס תקופתי. לפיכך מדובר בפתרון נוח במיוחד במקומות ציבוריים, כגון מפעלים או כל מקום אחר עם תנועה ערה של אנשים. כאמור, מדובר בחומר המבודד חשמלית ולכן מתאים ליישום בבתי עסק  או מפעלים שבהם יש אלמנטים חשמליים. יתרון נוסף של פוליש אקרילי טמון בניקיון היעיל שלו באמצעות כל חומרי הניקיון המשמשים כיום בשוק. אין צורך בחומר מיוחד או בטיפול מיוחד לשם תחזוקה שוטפת של הרצפה.

החסרונות של פוליש אקרילי

 

החיסרון העיקרי של פוליש אקרילי הוא המחיר הגבוה יחסית. עם זאת, בראייה לטווח רחוק עדיף במקרים רבים להשקיע יותר ולחסוך לאורך זמן. יעוץ מתאים בנושא יכול בהחלט לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בעניין. חסרון נוסף של פוליש אקרילי קשור לזמן הביצוע. זהו תהליך הדורש השקעה משמעותית של זמן ולכן מתאים פחות לאנשים הזקוקים לשיפוץ או טיפול מיידי. עם זאת, רבים יעדיפו להשקיע את כל מה שנדרש וזאת בכדי להשיג תוצאה אמינה, בטוחה, מרשימה ועמידה לשנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *