פוליש לרצפה עדיף על החלפת מרצפות?

החלפת מרצפות יכולה להיות בעיה רצינית ולא רצויה בכל בית. אבק, לכלוך, בלגן, הבית הופך לאתר בנייה, לכן כאשר המרצפות כבר מלוכלכות מאוד, מלאות כתמים קשים שלא יורדים בשטיפה רגילה, הצבע שלהן דהה והן חסרות ברק יש הרבה אנשים שמזמינים חברת פוליש לרצפה כדי למנוע את החלפת המרצפות ובכל זאת לבצע בהן תהליך של ניקוי יסודי והברקה.

כעיקרון יש שני סוגי פוליש: פוליש קריסטל ופוליש וקס וכל אחד מהם הוא שונה ונעשה עם חומרים אחרים. הדבר החשוב ביותר הוא לקבל יעוץ נכון מחברת פוליש לרצפה, איזה סוג של פוליש הם ממליצים לכם לעשות.

 

פרקט, שיש וגם בטון- חברת פוליש לרצפה 

פוליש אפשר לבצע על כל משטח ועל כל רצפה אבל צריך לדעת לבחור את חברת הפוליש והיא צריכה להיות מקצועית מאוד ובעלת ניסיון.

כיוון שמדובר בחומרי ניקוי שיש להם הרכב כימי, החברה צריכה להיות מקצועית לחלוטין כי הבחירה בחומרי הניקוי והתאמתם למשטח שעושים עליו פוליש, הוא אקט אקוטי שצריך להתנהל בצורה אופטימלית. שימוש לא נכון בהרכב החומרים עלול לפגום ברצפה ולגרום לה לנזק בלתי הפיך.

 

מי עושה פוליש וקס 

פוליש וקס הוא הפוליש הותיק ביותר מכל סוגי הפוליש. בפוליש זה מורחים שכבת שעווה דקה הגורמת לברק ונצנוץ הרצפה. בסוג פוליש זה שהתוצאה שלו מרשימה ביותר אוהבים להשתמש הרבה בתי עסק, בתי מלון ועוד משום שהוא מיד יוצר אפקט של ניקיון וברק.

החיסרון הגדול של פוליש וקס הוא שהוא איננו עמיד לאורך זמן וגם שכל הזזה של ריהוט עליו תותיר בו שריטות ופסים ולכן חשוב מאוד לא לעשות זאת לאחר פוליש וקס.

מה זה פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל נעשה באמצעות מיכון מיוחד. מדובר על ציוד שמקרצף את הרצפה ומחדיר אליה חומר בשם מגזניום אשר מונע ספיגת כתמים או ספיגת סימני גרירת רהיטים על הרצפה ומצליח להסיר ממנה את הכתמים הכי קשים ואת זה עושים כמובן בתוספת של חומר ניקוי מתאים לסוגי החומרים מהם עשויים המשטחים. הוא מאוד מתאים לרצפת טרצו אבל אפשר לעשות אותו כמובן על כל רצפה במינון החומרים הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *